torstai 18. huhtikuuta 2013

Happy feet :)

Tunika: Whyred / Nahkatakki: Zara / Laukku: Lancel / Tossut: Nike Free Run +2 / Aurinkolasit: Ray-ban
Hehkutinkin jo aiemmin keltaisia Nike-kaunottariani, ja viime lauantaina ne sitten pääsivät vihdoinkin tallustelemaan pitkin Pariisin katuja. Ja ei voi kyllä muuta sanoa, kuin että aivan paras kenkävalinta tällaiseen koko päivän kestävään vaelteluun! Jalat kiittävät!! <3 Ainut miinus näiden käyttämisessä on se, että nyt kun näihin tottuu, niin mitähän minun jalkani sanovat hetken kuluttua koroista... "Ehei, älä kuule luulekaan, että me jaksetaan tuollaisissa kengissä kävellä!" Näin mä vähän pelkään, mutta senkin uhalla, nämä citylenkkarit on tullut jäädäkseen mun warderobiin. :) 


Lenkkareita ajatellessa, minulle tulee helposti mielikuva amerikkalaisista turisteista painelemassa ympäri Pariisia yhdistelmällä suorat housut, kauluspaita, helminauha, ja ne LENKKITOSSUT. Ja koska tämä ei ole niinkään positiivinen mielikuva, haluaisin välttää vastaavan assosiaation antamista kanssaihmisilleni. :) Viimeksi Helsingissä vieraillessani bongasin yhdessä liikkeessä myyjällä  combon eli mustat sukkikset + tunika ja jalkaan freesin värisen lenksutossut! Tähän yhdistelmään ihastuin heti, eikä se lähettänyt minulle minkäänlaisia amerikkalaisturistiviboja, joten päätinkin toteuttaa saman jutun omien Nike-tossujeni kanssa. 




Mitenkäs on, uppoaako sinne lenkkarimuoti? Ja onnistuinko välttämään ne paljon puhutut vibat? :)

***
Nike Free Run +2 baskets, and your feet say thank you! :)

6 kommenttia:

  1. Huomenna aion mennä ostamaan omat tossut, tänään ne jo varasin, mutta en heti uskaltanut ostaa. Itselläkin on pelko, että ne sitten yhdistelee jotenkin ihan typerästi :D Varsinkin kun mun tossut on sini oranssit :D mutta noin näyttää toimivan tosi hyvin ! Mä varmasti kanssa stailailen niitä aika vahvasti hame linjalla ^^ Varmaan korkeavyötäröiset pillitkään ei ole huono vaihtoehto... nojoo nyt mä eksyin :D
    Pointti oli, että kiitos toimivasta asu yhdistelmä ideasta lenkkareiden kanssa ja pienestä rohkaisusta sitä kautta, huomenna munkin jalat kiittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elikkäs mitä ilmeisemmin olet nyt sinioranssien tossujen onnellinen omistaja! :) Ja oot varmasti ihan oikeassa noiden korkeavyötäröisten pillien kanssa. Pitääkin laittaa korvan taa, ja kokeiluun. Kiitos ideasta! :)

      Poista
  2. Hei :)

    Ah toi laukku <3 mun piti kysymäni, minkä verran pariisilaiset käyttää Longchampin laukkuja? Näkyykö niitä katukuvassa? Meille täällä suomessa on vakuuteltu sen olevan nuorten pariisilaisten naisten suosituin arkilaukku :)

    Ja tosiaan, David Beckham on pakko nähdä livenä edes kerran! Melkein on varattava kohta reissu sinne jos haluaa sen nähdä :) voi olla ne futisliput aika haluttua tavaraa..

    Mä täällä kovasti jännitän miten Ässien käy jääkiekossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Viivi!
      Longchampin laukkuja tosiaan näkyy melko paljon Pariisin katukuvassa, ja erityisesti nuoremmilla tytöillä. Itse vannon Longchampin nimeen matkustaessa, se iso laukku on aivan paras viikonloppulaukku... :)

      Pelaako Ässät just nyt? Voi kun olisi kiva saada kultamitali Poriin... :)

      Poista
    2. Voitto tuli Ässille, huomenna on mestaruus katkolla ensimmäisen kerran, ne johtaa 3-2 voitoin Tapparaa :) hassua mä kun en edes ole Porista, enkä sieltä suunnalta muutenkaan, ni kannatan silti Ässiä..

      Mulla olis hirveä laukkuhimotus, Ranskan eBayssa on parhaat laukut mut se on mun onni ne myyjät siellä ei toimita Suomeen :D

      Poista
    3. Jeeeee, luin kanssa aamulla Ässien voitosta Iltalehden nettisivuilta!!! Ihanaa, että porilaiset kerrankin menestyy... :)

      Voi, tuo laukkuhimotus on niin tuttu tunne... Been there do ne that! :) Tosin eBayssa en olekaan vielä shoppaillut, pitäsköhän kurkata...? :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Ihana kuulla teistä siellä ruudun toisella puolellakin! <3