tiistai 12. marraskuuta 2013

Vihreä unelma


Nyt on kuulkaas virallisesti talvi, laitoin eilen ensimmäistä kertaa hanskat käteen, eivätkä ne olleet yhtään liikaa. No, se hanskoista ja säästä, ja nyt siis itse aiheeseen... Vihjailinkin jo viikko sitten, että löysin vihreän unelman, jotakin jota olen valehtelematta etsiskellyt reilun pari vuotta, eli siis saanko esitellä uusi ihanainen parkani!


Olin kehitellyt parkasta mielessäni sellaisen vaatimuslistan, että täydellistä alkoi olla melko vaikea löytää. Olen nimittäin viettänyt illan jos toisenkin netissä surffaillen, mutta sitä oikeaa ei vain ole tullut eteen; jos takin pituus oli hyvä, väri oli väärä, tai jos väri oli oikea, hupun karvareunus ei  miellyttänyt silmää. Tätä tyttöä alkoi siis olla melko vaikea miellyttää tällä saralla! ;)


Kunnes sitten viime viikonloppuna se minun mielestäni täydellinen versio käveli eteeni ihan odottamatta. Bongasin Version Originalen takin BHV:n (iso ostoskeskus Pariisissa) käytävällä mallinuken päältä eikä siinä sitten muu auttanut kuin käydä sovittamassa takki ja suunnata kassalle. Olen puhunut takista jo niin kauan, että jopa B rohkaisi minua sovittamaan ja lopulta ostamaan takin, ja se kertoo paljon se. Yleensä kun minä ehkä tarvitsen enmmän toppuuttelua kuin rohkaisua, hih!


Parkan kaveriksi puin tuon ainaisen syyslempparini, eli viininpunaisen, joka sopii oikeasti niin värin kuin värin kanssa. Etenkin vihreän kanssa se muodostaa mielestäni kivan syksyisen combon. Muuten mennäänkin sitten jo melko rennolla linjalla, nimittäin sen verran tuolla masulla alkaa olemaan kokoa, että "ihan kaikki" paidat eivät päälle enää mahdu... Toisin sanoen mitä rennompi sen parempi!

Parka: Version Originale / Paita: Zara / Legginsit: Zara / Panta: H&M / Huivi: Oysho / Nahkahanskat: H&M / Laukku: Liebeskind Berlin / Nilkkurit: Belle by Sigerson Morrison


No mitäs te siellä ruudun toisella puolella sanotta vihreästä unelmasta? Uppoaako kehenkään muuhun samoin kuin minuun? (Takista ei nyt tietty malli ihan täysin näy, kun en valitettavasti saa sitä kiinni tällä hetkellä, hih)

3 kommenttia:

  1. Kiva parka, väri on kaunis ja nuo asusteet sopivat hyvin tuohon. Sinulla on kyllä hyvä tyylitaju. Trés chic!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kiitos! Ja olen samaa mieltä, parka on juuri täydellisen vihreä! ;)

      Poista
  2. On kyllä hieno:) Mulla oli kans parkakuume tänä syksynä. Yksi melkein täydellinen oli Selectedillä, mutta malli oli jotain jättiläisille suunnattua, kun pieninkin koko oli liian iso tällaiselle normaalisti S/M-kokoa käyttävälle... Tein sitten kompromissiostoksen mid season salesta, mutta vähän kieltämättä harmittaa, etten jäänyt odottamaan parempaa... Mm. sun takistasi löytyvä hieno karva puuttuu hupusta ja sen olisin halunnut saada. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Ihana kuulla teistä siellä ruudun toisella puolellakin! <3