maanantai 15. lokakuuta 2012

Unelmien villapaita

On ihan pakko näyttää, kun sain viimeinkin unelmien villapaidan omaksi... Oikeastaan ostin sen jo noin kuukausi sitten (kuukausien ihailun jälkeen), ja olen nyt malttamattomana odotellut viileämpiä säitä (vaikea uskoa tätä todeksi, mutta kyllä, tämä neule on vaan niin ihana, että olen jopa toivonut kylmempiä ilmoja, jotta voisin viimein ottaa sen käyttöön). 





Villapaita on siis Majelta, ranakalaiselta brändiltä, josta olenkin jo aiemmin kirjoitellut. Paita on malliltaan tuollainen reilu, ja se on mitoitettukin ainoastaan yhdellä koolla. Hihat ovat mustaa nahkaa, ja samaa nahkaa löytyy etutaskun reunoista.  Kävin hiplailemassa villapaitaa kuukausitolkulla loppukesästä lähtien, kunnes noin kuukausi sitten sain itseni vakuutetuksi siitä, kuinka paljon tarvitsen tuollaista villapaitaa! Olin luonut siitä jo miljoona visiota päähäni, ja kaikissa se näytti niin hyvältä, etten voinut enää jättää sitä kauppaan! :) Niinpä se nyt vihdoin on minun, minun, minun! 

Lauantaina päätin, että lämpömittarin lukema on laskenut villapaidalle juuri sopivaksi, ja se pääsi vihdoin ensi visiitille, kun hoidimme kaikkia juoksevia asioita kotikulmilla (suutarilta ompelijalle ja pesulasta apteekkiin, se on hassua miten asiat välillä kasaantuu, olisikohan sillä jotain tekemistä oman laiskuuden kanssa, hih!) 




Hattu on löytö meidän Pariisin pako reissulta Saint Malosta. Saint James on vanha ranskalainen "kalastaja"merkki, ja bongasin tämän hatun liikkeen näyteikkunasta ja sehän on ihan täydellinen syyshattu! :) 


Ja huomatkaa auringonpaiste, taas minun kumisaappaat toimivat täydellisenä sateen ehkäisijänä!!! Koko lauantaiaamun satoi, ja vettä pisaroi edelleen kotoa lähdettäessä, mutta jo suutarilta ulos tullessa puolet taivaasta oli muuttunut kirkkaan siniseksi!! :) Näissä kumppareissa on TAIKAA! :)


Kivaa viikon alkua kaikille!

Pus*
Riikka

2 kommenttia:

  1. Mun on vaikea sanoa ketään suomalaista, kuka sopisi noihin Pariisin maisemiin paremmin kuin sinä <3

    <3:lla Sanna

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Ihana kuulla teistä siellä ruudun toisella puolellakin! <3