tiistai 8. tammikuuta 2013

My birthday present

Hihii, tiedättekös mihin oon menossa? Olo on kuin pikkulapsella, oon niin innoissani! Sain maailman parhaan synttärilahjan... Yllätysmatkan... New Yorkiin! <3 <3 Aamu on mennyt pakkaillessa, mutta en oikeen vieläkään ymmärrä, että ollaan tosissaan lähdössä! Ehkäpä se sitten viimein iskee tajuntaan, kun ollaan siellä! See u soon! Mä meen nyt! <3
***

Hih, guess where I´m going today? I feel like  a child, I´m so excited! I got the best birthday present of the world... A trip... to New York City! <3 <3


4 kommenttia:

  1. Voi ei, mä oon niin kateellinen sulle :) ootteko kuinka kauan? Ootko ennen käynyt cityssä?

    Meillä on ens kesänä suunnitelmissa tehdä Amerikan kierros, ja päättää se siihen, et mennää naimisiin Vegasissa :) mulla on vaan niin monta paikkaa mitä haluan nähdä, et täytyy varmaan kohta jo lähteä :)

    Pakko käydä Marimekolla katsomassa saisko sieltä vielä niita polvisukkia, on meinaan aivan ihanat ja persoonnalliset!

    Mä uskon viihtyväni 11 kaupunginosassa, ollaa oltu kaikilla muilla kerroilla siellä Gare d. Nordin kulmilla, mut tyhmäähän se on ajella taksilla Bastilleen baareihin, kun voi ottaa hotellin sieltä ja kontata illalla hotelliin ;) Mä rakastan niitä pieniä putiikkeja, vielä kun löytyisi sellanen mihin uskaltaa mennä sisälle ja rahat riittäisi ostamaan sieltä jotain niin vielä parempi :)

    Ihanaa reissua :)

    VastaaPoista
  2. Huh, kotona taas ja tietokoneen parissa. Oli kyllä ihana reissu, ja tosissaan ihan eka kerta mulle! :) Mut ei varmastikaan viimeinen. Wautsi wau! Teidänhän Amerikan reissu kuullostaa ihan huikeelta! Onnea jo etukäteen tulevalle morsiamelle! ;-)

    Niin ja vielä tästä 11. osasta täällä Pariisissa, kun kerran kehumisen vauhtiin pääsin, niin nuo pikku putiikit Charonnen lähistöllä ei ole mitään ihan ökyhintaisia. Ei tietty ihan Zaran hintaluokkaa, mut kuiteski ihan affordable! Bongatkaa ihmeessä kartalta Rue de Charonne, ja aloittakaa sieltä Rue du Faubourg Saint Antoinen päästä aina Rue Ledru Rollinille saakka. Ja poiketkaa ihmeessä niille pienille kaduille, jotka poikkeaa päätiestä. ;-D Yksi aivan ihana vaatekauppa (yksi mun ihan lemppareista) löytyy myös Rue de la Roquettelta, nimeltään Mademoiselle Jeanne, oikein superpariisitar vaatteita. <3

    Ai niin, löysitkös muuten Marimekolta vielä polvisukat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei taas, kiva kuulla et oli hyvä reissu ja aivan ihania kuvia <3

      Meidän reissu se vaan lähenee, viikko enää ja sitte urpoillaan sun naapurustossa :D
      Kiitos vinkeistä, täytyy ehdottomasti testata noi sun mainitsemat paikat ja toi liike, superpariisilaiset vaatteet kuulostaa tosi hyvältä :)

      Ja polvisukat <3 tilasin ne netistä, ja olivat vielä alennuksessa! En ole muuta käyttänytkään sen jälkeen, kun ne postista hain :)

      Mun piti kysellä tarkemmin siitä sun Lancelin laukusta, mikä malli se on ja osaatko jotain hintahaitaria heittää niille laukuille? Onko sulla siitä täällä blogissa kuvia?

      Terveisen jumalattoman kylmästä suomesta, mittari näyttää -23 nyt ja kuuleman mukaan yöksi kylmenee vieläkin :/ ja täällä meren rannalla vielä tuulee.. En yhtään ihmettele ihmisiä, jotka muuttaa täältä pois :)

      Poista
    2. Heipsansaa :)

      Kiva, että löysit polvisukat. Ne on niin ihanan lämpimät, eikös vaan? Kelpaa pukea jalkaan siellä kylmässä Pohjolassakin! ;-D

      Mun Lancelin laukku näkyy monessakin postauksessa, mut ehkä parhaiten tuossa viime vuoden marraskuussa tehdyssä "Tapahtuipa kerran Pariisissa". En tiiä sen mallin nimeä, mut sen voi bongata Lancelin nettisivuilta. Kävin itseasiassa vähän aikaa sitten Lancelin liikkeessä katselemassa alennuksia, ja "ilokseni" huomasin, että minun laukkuni, vaikka olenkin sen jo ostanut n. puolitoista vuotta sitten, on edelleen "uutuuksien" hyllyssä, joten kuuluu ns. perusmallistoon, joka ei "mene vanhaksi". :) Hintahaitari varmaan vaihtelee mallin mukaan, oliskohan tuo keskikoko jotain reilun 500 euron paikkeilla... (oon yrittänyt unohtaa sen, hih)

      Varautukaa muuten tullessanne tänne, sillä ainakin tällä hetkellä täälläkin on miinusasteita. Ei toki nyt ihan samoja lukemia, mutta kylmä kuiteskin! :) Ja ainiin, jos törmätään niin vetäkää ihmeessä hihasta! ;-D

      Poista

Kiitos kommentistasi! Ihana kuulla teistä siellä ruudun toisella puolellakin! <3